Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
220

Over mij

Wij zijn Mel en Lot, op 4 juni 2018 voor onbepaalde tijd vertrokken op wereldreis. Nog geen anderhalf jaar geleden ontmoetten wij elkaar. Liselotte was toen 41 en ikzelf 28. Zij geniet van het leven maar weet ook alles tot in detail te regelen. Ze neemt de leiding door zich te laten leiden. Zij is gewend om in het middelpunt van de belangstelling te staan omdat haar openheid iedereen openstelt. Haar aanwezigheid doet je vergeten je anders voor te moeten doen.

Ik ben een dromer. Kan slecht omgaan met structuur maar geef hier toch aan toe. Om de zoveel tijd moet alles anders. Die structuur biedt houvast.

Een tijdje terug kochten we een bus. Zo’n VW busje maar dan betaalbaar. Gewoon gaan en kijken hoe ver we komen. We werden wakker wanneer het licht werd, aten wanneer we honger hadden, gingen slapen wanneer de wijn onze ogen langzaam dicht duwde en deden ook nog andere dingen wanneer we daar zin in hadden. Deze ongekend fijne manier van leven duurde twee en een halve week. Dit was niet genoeg maar er moest drastisch iets veranderen om dit langer te kunnen doen.

Even opnieuw beginnen, alle mooie en vertrouwde dingen achterlaten en de dromen najagen, wanneer erover dromen niet meer voldoende is. Nu kijken of dit brengt wat we ervan verwachten.

Over mijn reis

Reis rond de wereld in ... dagen!

Eerste bestemming: NYC, Amerika. Het plan is om op 10 juli vanuit Vancouver, Canada naar Mexico-City te vliegen en dan voor 5-6 maanden Midden- en Zuid-Amerika te verkennen. Van daaruit door naar Zuid-Afrika, Namibië, Oeganda, Nepal, India, China..om te eindigen in Australië en Nieuw-Zeeland. Maar wie weet hoe vaak deze plannen nog wijzigen en waar we terechtkomen :)

Bezochte landen

Ik heb 3 landen (2%) bezocht:

Mexico, Nederland, Verenigde Staten.