Colorado - Rocky Mountain high

21 juni 2018 - Rocky Mountain National Park, Colorado, Verenigde Staten

Hoog in de Colorado Rocky Mountains verkopen ze Beemsterkaas uit Holland. Misschien kunnen we een jaar lang gratis Beemsterkaas leveren in ruil voor één berg uit de Rocky Mountains. Dit hoeft echt niet de berg te zijn waar Aspen tegenaan ligt, of Red Rocks theater haar historie huisvest. Gewoon een berg waar niemand in Colorado letterlijk nog van op kijkt. Want dat zou veel mensen in Nederland gelukkig maken. De Efteling zou haar marketingbudget direct moeten vergroten.

Alleen al de schone lucht slaat direct op je longen. De kleine beer die wij kennen in de vorm van een steelpan valt weg bij de rest. De kleine beer die zij kennen heeft de vorm van een kleine beer. Een hert dat wij kennen van verkeersborden staat hier in je tuin en kijkt je nieuwsgierig aan. De rust en stilte in combinatie met het eindeloze scala aan activiteiten maakt deze plek ultiem. Als er op zo’n plek ook nog eens mensen wonen die hun vakantiehuis gratis ter beschikking stellen zonder er één woord mee te hebben gewisseld, maakt het ongelooflijk en onvergetelijk.